Heeft u een vraag over een factuur of rekening? Via dit formulier kunt u uw vraag stellen.
Niet eens met een factuur Bent u het niet eens met een factuur? Dan kunt u Bezwaar of beroep aantekenen. Gebruik in dat geval niet dit formulier. Voor bedrijven met RDW-erkenning Heeft u een RDW-erkenning en wilt u uw betaal- of adresgegevens veranderen? Log dan in op Mijn RDW zakelijk.
Bij online aanvragen sturen wij geen factuur. U kunt wel een overzicht met betaalgegevens downloaden. De link naar het overzicht staat in de bevestigingsmails in uw mailbox. Na het inloggen met DigiD ziet u een overzicht met onder meer het tarief, een betalingskenmerk en orderdatum.
Wij versturen facturen vanaf [email protected]. Factuur niet gevonden? Dan kunnen wij een kopie sturen. U ontvangt deze binnen 3 werkdagen op het ingevulde e-mailadres.
Wij verwerken uw nieuwe adres binnen 10 werkdagen. Hiervan ontvangt u een bevestiging via e-mail. Is uw nieuwe adres niet voor de 5e werkdag van de maand verwerkt? Dan gebruiken we eerst nog uw oude adres.
U ontvangt na uw aanvraag binnen 5 werkdagen een SEPA-machtiging via e-mail. Deze moet u ondertekenen en terugsturen. Totdat wij uw aanvraag hebben verwerkt, moet u de facturen handmatig betalen.
Nadat u uw vraag heeft verzonden, ontvangt u binnen 10 werkdagen een reactie.