Navigatie overslaan Direct naar zoeken

Meerdere nieuwe kentekenbewijzen aanvragen voor bedrijven

Heeft u een bedrijf met meerdere voertuigen op naam en heeft u daarvoor vervangende kentekenbewijzen nodig? Met een RDW-certificaat kunt u meerdere nieuwe kentekenbewijzen in 1 keer aanvragen.

Voorwaarden

  • U wilt meerdere nieuwe kentekenbewijzen aanvragen of u verwacht dat regelmatig te gaan doen.
  • U bent bij ons geregistreerd en heeft een RDW-certificaat  ontvangen.

Kentekenbewijzen aanvragen met certificaat

  1. Zorg dat u het kenteken en de meldcode bij de hand heeft. De meldcode bestaat uit de laatste 4 cijfers van het voertuigidentificatienummer . Lees hier waar u de meldcode kunt vinden

  2. Log in via de knop ‘Kentekenbewijs aanvragen met certificaat’.

    Kentekenbewijs aanvragen met certificaat
  3. Per kentekenbewijs voert u een aanvraag in.

  4. Selecteer het product: kentekencard met tenaamstellingscode aanvragen.

  5. Geef aan of u er ook een APK-rapport bij wilt.

  6. U ontvangt de kentekenbewijzen, tenaamstellingscodes en eventuele APK-rapporten apart van elkaar.

  7. U betaalt de kosten per kentekencard. De betaling doet u op de manier die u met ons heeft afgesproken bij uw registratie (op rekening of automatische incasso).