Contact met ons

Heeft u een vraag voor ons? Mogelijk vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen.  Zo niet, dan kunt u ons op een aantal manieren bereiken. 

Handige links

  • U kunt een bericht sturen via Facebook of Twitter

    Op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur beantwoorden we uw vragen.

  • Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.  

    Vragen over registratie (land)bouwvoertuig

    Heeft u een registratie van uw (land)bouwvoertuig bij ons aangevraagd? En na de e-mail met bevestiging niets meer gehoord? Dan hoeft u ons niet te bellen. Wij zijn uw aanvraag nog aan het behandelen. Meer informatie op de pagina Registreren (land)bouwvoertuigen bij ‘Registratie aangevraagd maar geen kentekenbewijs ontvangen’.
    De politie deelt in het eerste half jaar van 2022 geen boetes uit voor (land)bouwvoertuigen die nog geen kentekenbewijs hebben. 

    Particulier: 088 008 7447

    Om u goed te kunnen helpen, maken wij gebruik van een keuzemenu. Kies het nummer dat voor u van toepassing is. 

    Do you want information in English? Press 0

    • Kies 1: Is uw bedrijf in het bezit van een RDW-erkenning?
    • Kies 2: Heeft u vragen over een landbouwvoertuig? 
    • Kies 3: Heeft u vragen over drones of het vliegbewijs?
    • Kies 4: Heeft u vragen over uw kentekenbewijs, tenaamstellingscode of het op naam zetten van een voertuig?
    • Kies 5: Heeft u vragen over import, export of over het maken van een keuringsafspraak?
    • Kies 6: Heeft u vragen over APK, schorsen of sloop?
    • Kies 7: Heeft u vragen over het rijbewijs of begeleid rijden?
    • Voor overige vragen kunt u blijven wachten.

    Zakelijk: 088 008 7477

    Om u goed te kunnen helpen, maken wij gebruik van een keuzemenu. Kies het nummer dat voor u van toepassing is. 

    Do you want information in English? Press 0.

    • Kies 1: Heeft u vragen over een landbouwvoertuig? 
    • Kies 2: Heeft u vragen over drones of het vliegbewijs?
    • Kies 3: Heeft u vragen over de versnelde individuele aanvraag?
    • Kies 4: Heeft u vragen over de status van een online aanvraag of import?
    • Kies 5: Heeft u technisch inhoudelijk vragen over een voertuig?
    • Blijft u aan de lijn voor overige vragen 

    Bellen vanuit het buitenland

    Als u vanuit het buitenland met ons wilt bellen, gebruik dan 1 van de volgende nummers: +31 88 008 74 70 of +31 598 69 33 30.
    Het komt helaas af en toe voor dat het via een mobiele telefoon niet lukt om ons te bereiken. Probeert u het dan eens met een vaste telefoon. U kunt ons natuurlijk ook een e-mail sturen.

    Belt u via internet (bijvoorbeeld Skype of VOIP) vanuit het buitenland, dan is het mogelijk dat u ons om technische redenen niet kunt bereiken.

  • U kunt uw vraag per e-mail stellen door het contactformulier te gebruiken. Wij doen ons best uw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

    Aanvullende gegevens toesturen

    Hebben wij aangegeven dat u aanvullende gegevens moet opsturen? Gebruik dan het formulier 'aanleveren aanvullende gegevens'.
  • U kunt een bezoek brengen aan 1 van onze keuringsstations of balies van onze kantoren in Veendam en Zoetermeer. Deze zijn op werkdagen geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur. Hier vindt u informatie over openingstijden tijdens feestdagen.

    Keuringsstations

    Er zijn 16 keuringsstations verspreid over het land. Op de keuringsstations kunt u terecht voor keuringen, onderzoeken van uw voertuig en bepaalde baliediensten.

    Balies

    Op onze kantoren in Veendam en Zoetermeer en bij keuringsstation Den Bosch kunt u terecht voor verschillende baliediensten. Hier vindt u een schema met een overzicht van welke diensten bij welke balie zijn af te nemen.