Contact
Op de pagina Onderhoud en Storingen vindt u informatie over mogelijke storingen.
Direct per telefoon:
Wilt u direct contact met de RDW, dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen.
De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.
Om u goed te kunnen helpen, maakt de RDW gebruik van een keuzemenu. U kiest bij het bellen het nummer dat voor u van toepassing is.
Particulier : 0900 0739 (€ 0,10 per minuut)
Do you want information in English? Press 8.
Kies 1: Is uw bedrijf in het bezit van een RDW erkenning?
Kies 2: Heeft u vragen over uw kentekenbewijs, tenaamstellingscode of het op naam zetten van een voertuig?
Kies 3: Heeft u vragen over import of export?
Kies 4: Heeft u vragen over het maken van een keuringsafspraak?
Kies 5: Heeft u vragen over APK, schorsen of sloop?
Kies 6: Heeft u vragen over het rijbewijs of begeleid rijden?
Voor overige
vragen kunt u blijven wachten.
Zakelijk : 0900 9739 (€ 0,10 per minuut)
Kies 1: Heeft u vragen over de versnelde individuele aanvraag?
Kies 2: Heeft u vragen over de status van een online aanvraag of import?
Kies 3: Heeft u technisch inhoudelijk vragen over een voertuig?
Blijft u aan de lijn voor overige vragen
Andere contactmogelijkheden
- Een e-mail sturen. U kunt uw vraag per e-mail stellen door het contactformulier te gebruiken. Wij doen ons best uw e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden.
- Aanvullende gegevens toesturen. U kunt door de RDW opgevraagde aanvullende gegevens digitaal toesturen via het formulier 'aanleveren aanvullende gegevens'.
- Bezoek een RDW-keuringsstation of een RDW-balie. Er zijn 16 keuringsstations verspreid over het land. De RDW-balies vindt u in Veendam, Zoetermeer en Den Bosch. In het overzicht baliediensten van de RDW vindt u welke diensten u bij deze RDW-balies kunt afnemen.
- Bellen vanuit het buitenland. U kunt de RDW vanuit het buitenland bereiken via een speciaal nummer. Meer informatie over bellen vanuit het buitenland.