Contact met ons

Heeft u een vraag voor ons? Mogelijk vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen.  Zo niet, dan kunt u ons op een aantal manieren bereiken. 

Handige links

  • Gebruik onze chatbot (rechtsonder op deze pagina) om een antwoord op uw vraag te vinden.
    Komt u er daarmee niet uit? Dan kunt u binnen de chatbot kiezen om met een medewerker te chatten. 
  • U kunt een bericht sturen via Facebook of Twitter

    Op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur beantwoorden we uw vragen.

  • Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.  

    Particulier: 088 008 7447

    We kunnen u sneller helpen als u uw het kentekenbewijs, chassisnummer of uw Burgerservicenummer (BSN) bij de hand heeft.

    Wij maken gebruik van een keuzemenu. Kies het nummer dat voor u van toepassing is. 

    Do you want information in English? Press 0

    • Kies 1: Heeft u vragen over uw kentekenbewijs, tenaamstellingscode of het op naam zetten van een voertuig?
    • Kies 2: Heeft u vragen over APK, schorsen of sloop?
    • Kies 3: Heeft u vragen over het rijbewijs of begeleid rijden?
    • Kies 4: Heeft u vragen over import, export of een keuringsafspraak?
    • Kies 5: Voor overige vragen

    Zakelijk: 088 008 7477

    Om u goed te kunnen helpen, maken wij gebruik van een keuzemenu. Kies het nummer dat voor u van toepassing is. 

    Do you want information in English? Press 0.

    • Kies 1: Heeft u vragen over een landbouwvoertuig? 
    • Kies 2: Heeft u vragen over drones of het vliegbewijs?
    • Kies 3: Heeft u vragen over de versnelde individuele aanvraag?
    • Kies 4: Heeft u vragen over de status van een online aanvraag of import?
    • Kies 5: Heeft u technisch inhoudelijk vragen over een voertuig?
    • Blijft u aan de lijn voor overige vragen 

    Bellen vanuit het buitenland

    Als u vanuit het buitenland met ons wilt bellen, gebruik dan 1 van de volgende nummers: +31 88 008 74 70 of +31 598 69 33 30.
    Het komt helaas af en toe voor dat het via een mobiele telefoon niet lukt om ons te bereiken. Probeert u het dan eens met een vaste telefoon. U kunt ons natuurlijk ook een e-mail sturen.

    Belt u via internet (bijvoorbeeld Skype of VOIP) vanuit het buitenland, dan is het mogelijk dat u ons om technische redenen niet kunt bereiken.

  • U kunt uw vraag per e-mail stellen via ons contactformulier. Wij doen ons best uw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

    Kentekenbewijs of tenaamstellingscode niet ontvangen

    Heeft u na 5 werkdagen uw tenaamstellingscode of kentekenbewijs niet ontvangen? Lees wat u kunt doen op de pagina 'Document niet ontvangen'. 

  • U kunt een bezoek brengen aan 1 van onze keuringsstations of balies van onze kantoren in Veendam en Zoetermeer. Deze zijn op werkdagen geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur. Hier vindt u informatie over openingstijden tijdens feestdagen.

    Balies

    Op onze kantoren in Veendam en Zoetermeer en bij keuringsstation Den Bosch kunt u terecht voor verschillende baliediensten. Hier vindt u een schema met een overzicht van welke diensten bij welke balie zijn af te nemen.

    Keuringsstations

    Er zijn 16 keuringsstations verspreid over het land. Op de keuringsstations kunt u terecht voor keuringen, onderzoeken van uw voertuig en bepaalde baliediensten.