Contact met ons
Heeft u een vraag voor ons? Mogelijk vindt u het antwoord bij onze veelgestelde vragen. Zo niet, dan kunt u ons op een aantal manieren bereiken.
Handige links
-
Gebruik onze chatbot (rechtsonder op deze pagina) om een antwoord op uw vraag te vinden.
Komt u er daarmee niet uit? Dan kunt u binnen de chatbot kiezen om met een medewerker te chatten. -
Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.
Particulier: 088 008 7447
We kunnen u sneller helpen als u uw het kentekenbewijs, chassisnummer of uw Burgerservicenummer (BSN) bij de hand heeft.
Wij maken gebruik van een keuzemenu. Kies het nummer dat voor u van toepassing is.
Do you want information in English? Press 0
- Kies 1: Heeft u vragen over uw kentekenbewijs, tenaamstellingscode of het op naam zetten van een voertuig?
- Kies 2: Heeft u vragen over APK, schorsen of sloop?
- Kies 3: Heeft u vragen over het rijbewijs of begeleid rijden?
- Kies 4: Heeft u vragen over import, export of een keuringsafspraak?
- Kies 5: Voor overige vragen
Zakelijk: 088 008 7477
Om u goed te kunnen helpen, maken wij gebruik van een keuzemenu. Kies het nummer dat voor u van toepassing is.
Do you want information in English? Press 0.
- Kies 1: Heeft u vragen over een landbouwvoertuig?
- Kies 2: Heeft u vragen over drones of het vliegbewijs?
- Kies 3: Heeft u vragen over de versnelde individuele aanvraag?
- Kies 4: Heeft u vragen over de status van een online aanvraag of import?
- Kies 5: Heeft u technisch inhoudelijk vragen over een voertuig?
- Blijft u aan de lijn voor overige vragen
Bellen vanuit het buitenland
Als u vanuit het buitenland met ons wilt bellen, gebruik dan 1 van de volgende nummers: +31 88 008 74 70 of +31 598 69 33 30.
Het komt helaas af en toe voor dat het via een mobiele telefoon niet lukt om ons te bereiken. Probeert u het dan eens met een vaste telefoon. U kunt ons natuurlijk ook een e-mail sturen.Belt u via internet (bijvoorbeeld Skype of VOIP) vanuit het buitenland, dan is het mogelijk dat u ons om technische redenen niet kunt bereiken.
-
U kunt uw vraag per e-mail stellen via ons contactformulier. Wij doen ons best uw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Kentekenbewijs of tenaamstellingscode niet ontvangen
Heeft u na 5 werkdagen uw tenaamstellingscode of kentekenbewijs niet ontvangen? Lees wat u kunt doen op de pagina 'Document niet ontvangen'.
-
U kunt een bezoek brengen aan 1 van onze keuringsstations of balies van onze kantoren in Veendam en Zoetermeer. Deze zijn op werkdagen geopend van 8.00 uur tot 17.00 uur. Hier vindt u informatie over openingstijden tijdens feestdagen.
Balies
Op onze kantoren in Veendam en Zoetermeer en bij keuringsstation Den Bosch kunt u terecht voor verschillende baliediensten. Hier vindt u een schema met een overzicht van welke diensten bij welke balie zijn af te nemen.
Keuringsstations
Er zijn 16 keuringsstations verspreid over het land. Op de keuringsstations kunt u terecht voor keuringen, onderzoeken van uw voertuig en bepaalde baliediensten.