Vraag over factuur

Heeft u een vraag over een factuur of rekening? Via dit formulier kunt u uw vraag stellen.

Geen factuur bij online betalen

Bij online aanvragen sturen wij geen factuur. U kunt wel een overzicht met betaalgegevens downloaden. De link naar het overzicht staat in de bevestigingsmails in uw mailbox. Na het inloggen met DigiD ziet u een overzicht met onder meer het tarief, een betalingskenmerk en orderdatum.

Wij versturen facturen vanaf [email protected]. Factuur niet gevonden? Dan kunnen wij een kopie sturen. U ontvangt deze binnen 3 werkdagen op het ingevulde e-mailadres.

U vindt het factuurnummer op het overzicht van uw betaalrekening of op de aanmaning.

Wij verwerken uw nieuwe adres binnen 10 werkdagen. Hiervan ontvangt u een bevestiging via e-mail. Is uw nieuwe adres niet voor de 5e werkdag van de maand verwerkt? Dan gebruiken we eerst nog uw oude adres.

Vul hier een geldig e-mailadres in. Bijvoorbeeld [email protected].

Uw nieuwe factuuradres

U ontvangt na uw aanvraag binnen 5 werkdagen een SEPA-machtiging via e-mail. Deze moet u ondertekenen en terugsturen. Totdat wij uw aanvraag hebben verwerkt, moet u de facturen handmatig betalen.

Nadat u uw vraag heeft verzonden, ontvangt u binnen 10 werkdagen een reactie.

Uw gegevens

Vul hier een geldig e-mailadres in. Bijvoorbeeld [email protected].
U kunt 3 bijlagen meesturen. Let op! Bestanden mogen samen niet groter zijn dan 20 mb.

Heeft deze informatie u geholpen?