Online klachtenformulier

Via het RDW klachtenformulier kunt u uw klacht online versturen. Let op: wilt u bezwaar maken tegen een APK goed- of afkeuring? Dan kunt u dit formulier niet gebruiken. Bij het onderwerp APK > Goed- of afgekeurd op deze website vindt u informatie over hoe u bezwaar kunt maken.

Schriftelijk

U kunt schriftelijk een klacht indienen door een brief te sturen ter attentie van de klachtencoördinator in Zoetermeer of Veendam. De adresgegevens van RDW Zoetermeer en Veendam vindt u bij RDW Locaties.

Mondeling

U kunt telefonisch contact opnemen met de RDW Klantenservice

Reactie

De RDW reageert alleen op klachten die op deze manieren binnenkomen. Vanuit de RDW wordt niet gereageerd op klachten die worden geuit op websites van derden.

Vragen?

Met vragen over het indienen van klachten kunt u terecht bij de Klantenservice van de RDW. 

Klachtenregeling RDW

De klachtenprocedure staat omschreven in de Klachtenregeling RDW die is gebaseerd op de Algemene wet bestuursrecht.