Klachtenformulier

Heeft u een factuur/boete gekregen waar u het niet mee eens bent? Gebruik dan niet dit formulier. Ga naar Bezwaar of beroep aantekenen. Daar logt u in met DigiD, eHerkenning of met uw RDW-certificaat en kunt u bezwaar maken. 

Velden met een * zijn verplicht.

Telefonisch contact

Voordat we uw klacht gaan behandelen, nemen we telefonisch contact met u op. Op die manier kunnen we de klacht bespreken. Wilt u dat?

Onderwerp

Uw gegevens

Het VIN heeft maximaal 25 tekens en is ingeslagen op het chassis of frame van uw voertuig. Het VIN heet daarom ook wel chassis- of framenummer. Het rompnummer bestaat uit 14 tekens, bijvoorbeeld NL-ABCD0123E818 en wordt ook wel WIN- of CIN-nummer genoemd. U vindt het aan de rechterkant van de spiegel of in de buurt van de stuurkolom. Bij een jetski of waterscooter vindt u het onder de stootrand. Bij vaartuigen gebouwd na 1998 is het rompnummer verplicht.
Probeer zo uitgebreid mogelijk uw klacht te omschrijven. Wat is er precies gebeurd? Wanneer en waar was dat? Wie of wat was erbij betrokken?U kunt maximaal 512 tekens invullen. Als u meer tekens nodig heeft om uw klacht te omschrijven kunt u 1 of meerdere bijlagen meesturen.
Stuur bewijsmateriaal mee om uw klacht duidelijk te maken.Let op! Het bestand mag niet groter zijn dan 20 mb.

Uw gegevens

Het VIN heeft maximaal 25 tekens en is ingeslagen op het chassis of frame van uw voertuig. Het VIN heet daarom ook wel chassis- of framenummer.
Probeer zo uitgebreid mogelijk uw klacht te omschrijven. Wat is er precies gebeurd? Wanneer en waar was dat? Wie of wat was erbij betrokken?U kunt maximaal 512 tekens invullen. Als u meer tekens nodig heeft om uw klacht te omschrijven kunt u 1 of meerdere bijlagen meesturen.
Stuur bewijsmateriaal mee om uw klacht duidelijk te maken.Let op! Het bestand mag niet groter zijn dan 20 mb.

Uw gegevens

Het VIN heeft maximaal 25 tekens en is ingeslagen op het chassis of frame van uw voertuig. Het VIN heet daarom ook wel chassis- of framenummer.
Het ordernummer staat in de bevestiging van uw aanvraag en begint met SK.
Probeer zo uitgebreid mogelijk uw klacht te omschrijven. Wat is er precies gebeurd? Wanneer en waar was dat? Wie of wat was erbij betrokken?U kunt maximaal 512 tekens invullen. Als u meer tekens nodig heeft om uw klacht te omschrijven kunt u 1 of meerdere bijlagen meesturen.
Stuur bewijsmateriaal mee om uw klacht duidelijk te maken.Let op! Het bestand mag niet groter zijn dan 20 mb.

Uw gegevens

Het bedrijfsnummer bestaat uit 5 cijfers. Het staat op uw bedrijfsvoorraadpas of log in op Mijn RDW Zakelijk.
Probeer zo uitgebreid mogelijk uw klacht te omschrijven. Wat is er precies gebeurd? Wanneer en waar was dat? Wie of wat was erbij betrokken?U kunt maximaal 512 tekens invullen. Als u meer tekens nodig heeft om uw klacht te omschrijven kunt u 1 of meerdere bijlagen meesturen.
Stuur bewijsmateriaal mee om uw klacht duidelijk te maken.Let op! Het bestand mag niet groter zijn dan 20 mb.

Uw gegevens

Het rijbewijsnummer staat op de voorkant van het rijbewijs, bij ‘5’. Het nummer bestaat uit 10 cijfers.
Het burgerservicenummer (BSN) is uw eigen persoonsnummer voor contact met de overheid. Uw BSN staat op uw paspoort, rijbewijs en identiteitskaart.
U kunt de datum ook in dit veld typen.
Probeer zo uitgebreid mogelijk uw klacht te omschrijven. Wat is er precies gebeurd? Wanneer en waar was dat? Wie of wat was erbij betrokken?U kunt maximaal 512 tekens invullen. Als u meer tekens nodig heeft om uw klacht te omschrijven kunt u 1 of meerdere bijlagen meesturen.
Stuur bewijsmateriaal mee om uw klacht duidelijk te maken.Let op! Het bestand mag niet groter zijn dan 20 mb.

Heeft u een factuur / boete gekregen waar u het niet mee eens bent? Ga dan naar Bezwaar of beroep aantekenen op onze website.

Uw gegevens

Het factuurnummer staat bovenaan de factuur (rekening)
Het ordernummer staat in de bevestiging van uw aanvraag en begint met SK.
Probeer zo uitgebreid mogelijk uw klacht te omschrijven. Wat is er precies gebeurd? Wanneer en waar was dat? Wie of wat was erbij betrokken?U kunt maximaal 512 tekens invullen. Als u meer tekens nodig heeft om uw klacht te omschrijven kunt u 1 of meerdere bijlagen meesturen.
Stuur bewijsmateriaal mee om uw klacht duidelijk te maken.Let op! Het bestand mag niet groter zijn dan 20 mb.

Uw gegevens

U kunt de datum ook in dit veld typen.
Het burgerservicenummer (BSN) is uw eigen persoonsnummer voor contact met de overheid. Uw BSN staat op uw paspoort, rijbewijs en identiteitskaart.
Het VIN heeft maximaal 25 tekens en is ingeslagen op het chassis of frame van uw voertuig. Het VIN heet daarom ook wel chassis- of framenummer.
U kunt de datum ook in dit veld typen.
Probeer zo uitgebreid mogelijk uw klacht te omschrijven. Wat is er precies gebeurd? Wanneer en waar was dat? Wie of wat was erbij betrokken?U kunt maximaal 512 tekens invullen. Als u meer tekens nodig heeft om uw klacht te omschrijven kunt u 1 of meerdere bijlagen meesturen.
Stuur bewijsmateriaal mee om uw klacht duidelijk te maken.Let op! Het bestand mag niet groter zijn dan 20 mb.

Document niet ontvangen?

Let op!

Stop met invullen van dit formulier. Als u een document niet heeft ontvangen, ga terug naar onze website en zoek op 'Niet ontvangen documenten'. Daar kunt u aangeven welk document u niet heeft ontvangen.

Klacht over ontvangen document of brief?

Vul dan uw gegevens in

Alleen invullen als u een brieft heeft ontvangen. Het kenmerk staat bovenaan de brief en begint met VIZ, VIV of S-nummer.
Het VIN heeft maximaal 25 tekens en is ingeslagen op het chassis of frame van uw voertuig. Het VIN heet daarom ook wel chassis- of framenummer.
Probeer zo uitgebreid mogelijk uw klacht te omschrijven. Wat is er precies gebeurd? Wanneer en waar was dat? Wie of wat was erbij betrokken?U kunt maximaal 512 tekens invullen. Als u meer tekens nodig heeft om uw klacht te omschrijven kunt u 1 of meerdere bijlagen meesturen.
Stuur bewijsmateriaal mee om uw klacht duidelijk te maken.Let op! Het bestand mag niet groter zijn dan 20 mb.

E-mailadres

Vul een geldig e-mailadres in. Bijvoorbeeld: [email protected]

Reactie op uw klacht

Hoe wilt u reactie ontvangen als we uw klacht afgehandeld hebben?