Klacht indienen

Bent u niet tevreden over de manier waarop u door ons bent geholpen? Dan kunt u uw klacht bij ons melden.
  • Wilt u bezwaar maken tegen een besluit van ons? Ga dan naar onze informatie over bezwaar maken. Een klacht indienen is niet hetzelfde als bezwaar maken.
    1. Zorg dat u de gegevens van uw klacht bij de hand heeft. Bijvoorbeeld:
      - datum en plek van de gebeurtenis
      - kenteken
      - rijbewijsnummer
      - factuurnummer
      - merk van het voertuig
    2. U meldt uw klacht via de knop ‘Klacht indienen’.
    3. Als wij uw klacht hebben ontvangen, proberen we eerst telefonisch contact met u op te nemen om de klacht te bespreken. Wilt u niet dat wij u bellen? Vul dit dan in op het formulier. Nadat wij alle informatie hebben verzameld, doen wij ons best om uw klacht op te lossen. 
  • Klacht over APK

    Gaat uw klacht over de manier waarop een erkend garagebedrijf of keurmeester uw APK heeft gedaan? Ga dan naar de pagina Niet eens met resultaat van de keuring.

    Klacht over garagebedrijf

    Komt een autobedrijf de afspraken niet na? Of zijn er problemen met een voertuig dat u heeft gekocht? Daarover kunt u bij ons geen klachten melden. U kunt wel het volgende doen.

    1. Meld uw klacht bij de brancheorganisatie van het garagebedrijf (als het daarbij is aangesloten).
    2. Meld uw klacht bij de Autoriteit Consument en Markt.
    3. Ga naar het Juridisch Loket voor hulp. Schakel uw rechtsbijstandsverzekering in (als u die heeft).
  • Bellen

    Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 via telefoonnummer
    088 008 74 47

    Schrijven

    Meld uw klacht per brief en stuur deze naar:
    RDW
    T.a.v. Klachtencoördinator RDW
    Postbus 30.000
    9640 RA Veendam

Heeft deze informatie u geholpen?

niet goed erg goed