Klacht indienen bij de RDW
Klanttevredenheid is heel belangrijk voor ons en we doen er dan ook alles aan om onze diensten zoveel mogelijk af te stemmen op uw wensen en behoeften.Bent u niet tevreden over de manier waarop u door ons bent behandeld, dan stellen we het op prijs dat u ons dat laat weten. Dat kan online (via het klachtenformulier), mondeling of schriftelijk.
Online klachtenformulier
Via het RDW klachtenformulier kunt u uw klacht online versturen.
Wilt u ons bellen?
Op werkdagen van 8:00 tot 17:00 zijn wij telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 088 008 74 47
Of stuurt u liever een brief?
U kunt schriftelijk een klacht indienen door een brief te sturen naar het volgende adres:
RDW T.a.v.: Klachtencoördinator RDW
Postbus 30 000
9640 RA Veendam
Wat doen wij met uw klacht?
De RDW neemt uw klacht in behandeling. We proberen eerst telefonisch contact met u op te nemen om de klacht te bespreken. Als u niet wilt dat wij u bellen, dan kunt u dat bij het indienen van uw klacht al aangeven. Na ontvangst van alle benodigde informatie doet de RDW zijn uiterste best om de klacht naar tevredenheid af te handelen.
De klachtenprocedure staat omschreven in de Klachtenregeling RDW die is gebaseerd op de Algemene wet bestuursrecht.
Een klacht is geen bezwaar
Wilt u bezwaar maken tegen een besluit van de RDW? Dan kunt u dit formulier niet gebruiken. Hier vindt u meer informatie over hoe u een bezwaar kunt indienen.