-
Wilt u bezwaar maken tegen een besluit van ons? Ga dan naar onze informatie over bezwaar maken. Een klacht indienen is niet hetzelfde als bezwaar maken.
-
- Zorg dat u de gegevens van uw klacht bij
de hand heeft. Bijvoorbeeld:
- datum en plek van de gebeurtenis
- kenteken
- rijbewijsnummer
- factuurnummer
- merk van het voertuig - U meldt uw klacht via de knop ‘Klacht indienen’.
- Als wij uw klacht hebben ontvangen, proberen we eerst telefonisch contact met u op te nemen om de klacht te bespreken. Wilt u niet dat wij u bellen? Vul dit dan in op het formulier. Nadat wij alle informatie hebben verzameld, doen wij ons best om uw klacht op te lossen.
- Zorg dat u de gegevens van uw klacht bij
de hand heeft. Bijvoorbeeld:
-
Klacht over APK
Gaat uw klacht over de manier waarop een erkend garagebedrijf of keurmeester uw APK heeft gedaan? Ga dan naar de pagina Niet eens met resultaat van de keuring.
Klacht over garagebedrijf
Komt een autobedrijf de afspraken niet na? Of zijn er problemen met een voertuig dat u heeft gekocht? Daarover kunt u bij ons geen klachten melden. U kunt wel het volgende doen.
- Meld uw klacht bij de brancheorganisatie van het garagebedrijf (als het daarbij is aangesloten).
- Meld uw klacht bij de Autoriteit Consument en Markt.
- Ga naar het Juridisch Loket voor hulp. Schakel uw rechtsbijstandsverzekering in (als u die heeft).
-
Bellen
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 via telefoonnummer
088 008 74 47Schrijven
Meld uw klacht per brief en stuur deze naar:
RDW
T.a.v. Klachtencoördinator RDW
Postbus 30.000
9640 RA Veendam