Hulp bij zoeken en geven van informatie

Onze website-assistent helpt u op weg om een voertuig op uw naam te zetten. Daarnaast assisteert hij bij wat u kunt doen als u uw kentekenbewijs of tenaamstellingscode kwijt bent. Ook als u uw voertuig een tijdje niet gebruikt, adviseert de hij u over het schorsen van uw voertuig. U komt de website-assistent tegen op de contactpagina en andere pagina’s op onze website.  Weet hij het antwoord niet, dan verwijst hij u naar de plek op onze website waar u de juiste informatie vindt. Natuurlijk kunt u ook altijd contact opnemen met de klantenservice.

Onderzoek naar positief effect website-assistent

Onze virtuele assistent is in 2019 als onderdeel van een proef geïntroduceerd. Inmiddels weet hij, naast over kentekenbewijzen en tenaamstellingscodes, ook informatie te geven over een aantal nieuwe processen. Met de website-assistent willen we u als klant zelf een antwoord laten vinden op uw vraag of u verwijzen naar de plek op onze de website waar u de juiste informatie vindt. De komende tijd gaan wij onderzoeken of het beantwoorden van klantvragen op deze manier positief wordt ervaren.