Meer mogelijkheden om sneller keuringsafspraak in te plannen
De wachttijden om een keuringsafspraak te maken op een keuringslocatie, keuren aan huis of voor het testen van een voertuig (VRT) zijn al een geruime periode langer dan gewenst. Als klant merkt u dat u langer dan gewend moet wachten tot dat u met een afspraak terecht kunt bij de RDW. Dit is vervelend. De wachttijden worden al korter, maar helaas hebben de genomen maatregelen nog niet het gewenste effect bereikt. Daarom neemt de RDW een aantal extra maatregelen om op zowel korte als lange termijn de wachttijden te beperken.
Nieuwe maatregelen
Een aantal van deze nieuwe maatregelen is:
- medewerkers inzetten op locaties waar de wachttijd hoger dan gewenst is;
- samen met de klant kijken waar bepaalde keuringsafspraken sneller gemaakt kunnen worden (proactief klantcontact);
- extra medewerkers opleiden voor keuringen met een langere wachttijd.
We hopen dat de maatregelen het gewenste effect te weeg gaat brengen en de wachttijden voor u korter worden. We stellen uw geduld zeer op prijs.