Klanttevredenheidsonderzoek van start

Vanaf dinsdag 15 oktober 2024 is een (strategisch) klanttevredenheidonderzoek van start gegaan. Het veldonderzoek loopt tot ongeveer 1 november 2024. De RDW doet regelmatig onderzoek naar de belevingen van onze particuliere en zakelijke klanten. De resultaten gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren. Naast de particuliere en zakelijke klanten bevragen we ook onze opdrachtgevers en ketenpartners in dit onderzoek. We vinden het belangrijk om een goede relatie met hen te hebben. 

Online vragenlijst

Via een uitnodigingsmail vragen wij onze opdrachtgevers, ketenpartners en klanten om een korte (online) vragenlijst te beantwoorden. Denk aan vragen over voorkeur in klantcontact en gebruik van communicatiemiddelen. Met dit onderzoek krijgen we naast inzicht in ons imago en de klanttevredenheid ook inzicht in de klantbehoefte. De resultaten gebruiken we voor het steeds beter maken van onze dienstverlening.

Terugkerende toetsing van onze dienstverlening

Naast dit klanttevredenheidsonderzoek doen we meer onderzoeken. Dit strategisch onderzoek maakt onderdeel uit van de onderzoekstructuur zoals we die bij de RDW hebben ingericht. Meer informatie over onze onderzoeken is op te vragen via het contactformulier.