Onderhoud en storingen

Hier vindt u een overzicht van storingen en geplande onderhoudswerkzaamheden die invloed hebben op onze dienstverlening. Heeft u problemen met 1 van onze systemen? Misschien vindt u een oplossing hiervoor bij Tips.

Storingen

 Er is op dit moment geen storing.

Gepland onderhoud

Groot onderhoud datacenters

Op een aantal zondagen in 2022 voeren wij groot onderhoud uit. Wij doen dit tussen 07.00 en 11.00 uur. Tijdens deze uren kan de online dienstverlening even stil liggen. Wij vragen uw begrip daarvoor.   

Het gaat om de volgende data:

  • Zondag 17 juli
  • Zondag 14 augustus
  • Zondag 18 september
  • Zondag 23 oktober
  • Zondag 20 november
  • Zondag 18 december 

Tips

Gebruik de nieuwste versie van uw browser

Als u een oude versie van een browser (programma waarmee u op internet zit) gebruikt, dan werken bepaalde internetpagina’s soms niet goed meer. Onze diensten werken bijvoorbeeld niet met Internet Explorer 11 of oudere versies van Edge of Google Chrome. Wij raden u aan om nieuwe versies van deze programma’s (browsers) te gebruiken. Die kunt u eenvoudig downloaden via deze links:

Werking diensten op smartphone of tablet

Niet al onze online diensten zijn aangepast aan het gebruik op een mobile device zoals een smartphone of tablet. Dit betekent dat u de diensten wel kunt gebruiken op uw smartphone of tablet, maar dat ze beter werken op bijvoorbeeld een computer of laptop.

Melding onveilige website: check uw firewall

Bent u een zakelijke klant en krijgt u tijdens het inloggen met een RDW-certificaat de melding dat onze website niet veilig is? Dat kan betekenen dat uw computer niet de meest recente versie van Microsoft gebruikt of niet helemaal is bijgewerkt met de laatste updates. Zorg ervoor dat u de nieuwste updates van Microsoft Windows heeft  geïnstalleerd en controleer of uw firewall deze updates niet blokkeert.

Internetgeschiedenis verwijderen

Heeft u problemen om op pagina’s of diensten van onze site te komen? Verwijder dan uw internetcookies of zoekgeschiedenis. Op de site van de Consumentenbond staat hoe u dit kunt doen. Sluit na het verwijderen van de geschiedenis uw internetbrowser en start opnieuw op. Heeft u na het verwijderen van de geschiedenis nog steeds problemen? Neem dan contact op met de RDW.