Storingen bij gebruik Internet Explorer 11

Bij een aantal online diensten kan een storing optreden als u de meest recente versie van Internet Explorer, versie 11, heeft geïnstalleerd. Bij schorsen ontstaat er bij gebruik van deze versie zelfs een blokkerende storing.

Afhankelijk van uw instellingen kan de browserversie automatisch zijn geïnstalleerd bij een update van uw software. U kunt hier direct bekijken welke versie van Internet Explorer (IE) u momenteel gebruikt. De RDW werkt op dit moment nog aan een oplossing. Zodra dit probleem is opgelost maken we dit bekend. Excuses voor het ongemak.

Storing in dienst Schorsen

In de dienst Schorsen treedt bij gebruik van deze browserversie een blokkerende storing op. Er wordt een lege lijst getoond in plaats van een lijst met voertuigen waaruit gekozen kan worden. U kunt dan dus geen keuze maken en niet online schorsen. Deïnstalleer de browserversie IE11, installeer een andere browser of ga naar een kentekenloket.

Storingen overige diensten

In de onderstaande diensten treden mogelijk storingen op zoals het niet tonen van een voertuiglijst, of het vreemd tonen van tekst of andere onderdelen van de pagina.

Voor particuliere klanten:

  • Inzage eigen gegevens
  • Mijn voertuiggegevens raadplegen
  • Keuringsafspraak maken

Voor zakelijke klanten:

  • Rijbewijs controle
  • Order zoeken