Navigatie overslaan
RDW logo

Services

  • (Link) Inloggen
  • Contact

U bent hier:

  1. Zakelijk
  2. Formulieren
  3. Melding onterechte factuur

Waarschuwing

Lees hier over de maatregelen die de RDW neemt vanwege het coronavirus. 

Melding onterechte factuur

Als u een afspraak op een keuringsstation heeft gemaakt en u bent niet verschenen of u hebt de afspraak te laat geannuleerd krijgt u een factuur van de RDW.

Er kan een geldige reden zijn waarom u niet bent gekomen. In dat geval kunt u dit kenbaar maken aan de RDW door het invullen van dit formulier.

* = verplicht in te vullen veld

Gegevens

Vul dit veld in als u een zakelijke klant bent
Vul 1 van beide gegevens in VIN = Voertuig Identificatie Nummer
indien ontvangen
indien ontvangen
U kunt een of meerdere bijlage(n) meesturen om zaken te verduidelijken. Denk hierbij aan documenten waaruit blijkt waarom u niet op de afspraak kon verschijnen. Bv. de ontvangen factuur of de annuleringsmail.
Uw mening Wat vindt u van de website?

(Link) Voer- en vaartuigen

  • Auto
  • Motor
  • Brommer
  • Bedrijfsauto
  • Kampeerauto
  • Vaartuig
Alle voer- en vaartuigen

(Link) Diensten

  • Mijn RDW
  • Het rijbewijs
  • Voertuiggegevens raadplegen
  • Nieuw kentekenbewijs aanvragen
  • Schorsing aanvragen
  • APK
Alle diensten

(Link) Over RDW

  • Onderhoud en storingen
  • Nieuwsberichten
  • Persvoorlichting
  • Vacatures
  • Information in English
Alles over RDW

Copyright © 2021

  • Contact
  • Privacy
  • Over deze site
  • Toegankelijkheid
  • Naar Zakelijk

Volg ons op:

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube