Stappen naar kortere doorlooptijden keuringsafspraak
Die trend willen we graag doorzetten omdat we ons ervan bewust zijn dat de lange doorlooptijden voor niemand wenselijk zijn. We waarderen de getoonde flexibiliteit en het begrip.
Wat hebben we al gedaan?
Mede door onderstaande acties, zien we dat de doorlooptijden iets korter worden:
- Meer en slimmer keuren waar mogelijk - Door medewerkers locatie overstijgend in te zetten waar de doorlooptijd hoger dan gewenst is. En samen met de klant kijken waar bepaalde keuringsafspraken ingepland kunnen worden.
- Nieuwe medewerkers zo snel mogelijk inzetten
- Digitale importprocedure optimaliseren
- Invoering nieuwe tachograaf 2.0
Wat gaan we de komende periode doen?
We gaan door met bovenstaande acties. Onder andere omdat het effect van bepaalde acties pas op langere termijn zichtbaar is. Daarnaast zetten we nog aantal acties bezig in gang naar aanleiding van contacten met de branche. We blijven met de branche in gesprek en we blijven monitoren op dit onderwerp om (blijvend) het gewenste effect te bereiken: kortere doorlooptijden.